packning hela dagen!

idag så fick min syrra rida lite på pia ! hon var jätte fin !
sen dollar blev det bara till och skritta och trava ut en stund och lösgöra ! sen så har resten av dagen gått till att packa ! ;)
så finns inte så mycket och skriva ;) inte nu iaf  ! sen imon så får jag blogga från mobilen om jag får fart på den ..
eftersom jag ska packa sakerna till hästarna och sen ska båda hästarna bada och så .. sen ska jag smörja lite sen så ska jag packa ennu mer till mig själv ;) hahah !
vi ska åka från stallet vid halv 10 på kvällen ungefär .. sen så tar det runt 10-11 timmar att åka ! :)
så vi är där på morgonen någon gång :P
men somsakt får blogga mer imon !
nu ska jag fixa lite på mitt och annamalins lilla protiekt (stavning) ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!