Tävling imon !

Hej nu är jag tillbaka !
jag tänkte starta en blogg nu innan derbyt och sm och så så ni kan få veta hur det går ;)
så jag tänkte blogga om imon också för då ska jag till falun på pia och starta lätt ap:2 och FEI inledande ! debut i båda programmen och jag har inte ens kollat på dom !? :O
haha vi får vell se hur det går .. efter ddet på onsdagen åker jag till skåne med båda ponnyerna på derby i dagstorp , kommer hem söndag natt ..
sen blir jag hemma i en vecka sen onsdagen efter det så bär det av på SM !!
sen helgen efter det så ska jag till örnsköldsvik på "NM" (norrlandsmästerkapet)
.. ska skriva mer sen .. startade bloggen för 1 timme sen så har mycket kvar och fixa med den ..
men har den bara för tillfället så jag kan skriva om hur det går och så :)
så det är därför den ser ut som den gör ;)
ska fixa mer med bloggen nu..  bloggar nog inte förens på kvällen imon tror jag :) bloggning blir det iaf !!


Ha de bra !



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!