stallet,ryttarstugan ;)

Har såklart varit i stallet idag , red ut en sväng på dollar ! Som han tyckte var grymt roligt ! hahahah
Sen gick jag bara en sväng med pia ! :)


Båda skötte sig utmärkt ;)
"Friserade" även både Dollar och Pia..
jag klippte bl.a manen,svansen,pannluggen, skägget(underhakan ) ;) , klippte även benen och mellan öronen ;)
ja typ hela hästarna helt enkelt ;)


när jag var klar i stallet så åkte vi vidare till ryttarstugan .. ni ser i inlägget neranför vad jag köpte ;)


Föressten pappa och jag har även kommit överens om att vi ska åka till skåne natten mot torsdagen..
så det inte blir så varmt åt hästarna och det är juh bäst för hästarna eftersom dom är van att sova på natten ;)
Så grymt fin !

Ha det gött !



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!